پنچ وظیفه اصلی که منتظران امام زمان (عج) باید انجام دهند
يا صاحب الزمان

آخرین مطالب وبلاگ

پنچ وظیفه اصلی که منتظران امام زمان (عج) باید انجام دهند

پنچ وظیفه اصلی که منتظران امام زمان (عج) باید انجام دهند،کمپین عشاق مهدی

پنچ وظیفه اصلی که منتظران امام زمان (عج) باید انجام دهند

پنچ وظیفه اصلی که منتظران امام زمان (عج) باید انجام دهند،کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین ظهور،کمپین عاشقان ظهور

1- معرفت و شناخت امام زمان (عج)
در روایات ما، تأکید فراوان شده است که انسان باید امام زمان خود را بشناسد؛ چون پیمودن مسیر درست و صراط مستقیم الهی، جز به معرفت او ممکن نخواهد بود. پیامبر عزیز اسلام (ص) فرمود: «مَنْ ماتَ وَ لَمْ یَعْرِفْ إمامَ زَمانِهِ ماتَ مَیْتَةً»؛ هر کس بمیرد در حالی که امام زمان خود را نشناخته باشد، به مرگ جاهلیت مرده است. البته، شناخت حضرت، مراتبی دارد. یک مرتبه از آن، شناخت تاریخی و شناسنامه‌ای حضرت است و مرتبه بالاتر، شناخت جایگاه امام و ویژگی‌های والای او است.
2 - الگو پذیری از رهبر و مقتدای خود
آدمی باید از رهبر و مقتدای خود الگو گرفته و منش و رفتار خود را شبیه او قرار دهد تا بتواند او را همراهی کند. از پیامبر اکرم(ص) نقل شده است که فرمود: خوشا به حال آنان که قائم خاندان مرا درک کنند؛ در حالی که پیش از دوران قیام، به او و امامان پیش از او اقتدا کرده و از دشمنان ایشان، اعلام بیزاری کرده باشند. آنان، دوستان و همراهان من و گرامی‌ترین امت، نزد من هستند.از مهم‌ترین رفتارهایی که باید از بزرگان دین الگو گرفت، ورع و حسن خلق است. امام صادق (ع) در روایتی فرمود: هر کس دوست دارد از یاران حضرت قائم (عج) باشد، باید منتظر باشد و در حال انتظار، به پرهیز‌کاری و اخلاق نیکو رفتار کند.
3 - همواره به یاد حضرت بودن
اگر کسی به حقیقت، منتظر محبوب خود باشد، پیوسته در اندیشه او خواهد بود. منتظر واقعی، سعی می‌کند در همه حال، به یاد آن بزرگوار باشد و با یاد حضرت، دل و جان خود را زنده نگه دارد و اعمال خود را از انحراف و کجی‌ها حفظ کند. یاد آن حضرت، با خواندن دعاهای آن بزرگوار، توسّل به آن عزیز، صدقه دادن برای سلامتی ایشان، انجام دادن خیرات به نیابت حضرت، دعا کردن برای تعجیل فرجش، ندبه کردن در فراق این امام همام و تجدید پیمان در یاری حضرت مهدی(عج) تحقق می یابد.
4- تلاش برای حفظ ایمان در زمان غیبت
از آنجا که در زمان غیبت، خطرات فراوانی برای ایمان و عمل پیش می‌آید و فکرها و مذاهب انحرافی در مسیر انسان پیدا می‌شود و دوستان‌نمایان شیطانی سعی در گمراهی انسان دارند، انسان منتظر، پیوسته در حفظ ایمان و عمل خود می کوشد. در این زمینه، او پیرو مجتهد جامع الشرایط مورد سفارش و توجه امامان معصوم علیهم‌السلام است؛ زیرا او کسی است که از نظر علمی و عملی، مورد تأیید آن حضرت قرار گرفته است.
5 - زمینه‌سازی برای ظهور
منتظر واقعی، با درک صحیح معنای انتظار، می‌کوشد زمینه ظهور امام زمان (عج) را تقویت کند؛ بنابراین، هم به اصلاح نفس و خودسازی می‌پردازد و هم با امر به معروف و نهی از منکر، سعی در ساختن جامعه دارد پس او فردی متعهد برابر خود و جامعه خویش است.

انتظار حقیقتی است که از رفتار و کردار فهمیده می شود.

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

ساده ترین زبان برای ارتباط نزدیک تر با امام

ساده ترین زبان برای ارتباط نزدیک تر با امام

به راحتی می‌توان به امام نزدیک شد، محبت و صمیمت را تشدید نمود و با او ارتباطی تنگاتنگ برقرار نمود. و کوتاهی از خود ماست. فقط کافیست که باور و توجه کنیم.
عقیق:تشرف بی‏واسطه و مستقیم به محضر نورانی امام زمان(عج) لیاقت و شایستگی‏هایی ویژه می‏خواهد، از این‏رو تنها اوحدی از موحدان به باریابی محضر مطهرش توفیق می‏یابند. آنچه برای همگان ضروری و میسور است، ایجاد و حفظ ارتباط روحی و معنوی با آن حضرت است که در پرتو رعایت ادب حضور و ارتباط با آن حضرت تحصیل خواهد شد.
حیات انسانی و معقول بشر در گرو پیوند با حقایق وَحْیانی قرآن کریم است، چرا که وحی، یگانه عامل زندگی ‏بخش بشر و پیروی از دستورها و آموزه‏های آن، زمینه‏ساز باریابی به زندگی معقول و مطلوب است: استَجیبوا لِلّهِ ولِلرَّسولِ اِذا دَعاکُم لِما یُحییکُم(1) ؛ مَن عَمِلَ صلِحًا مِن ذَکَرٍ اَو اُنثی وهُوَ مُومِن فَلَنُحیِیَنَّهُ حَیوةً طَیِّبَة(2)
عترت طاهره که یکی از دو ثقل به جا مانده از رسول گرامی است، همتای قرآن و همدوش آن است و بر همین اساس، احکامی که درباره قرآن ثابت است، در مورد عترت طاهره نیز ثابت خواهد بود، از این‏رو ارتباط با امام عصر(عج) نیز زندگی‏بخش و تأمین کننده حیات معقول و مطلوب آدمی است، چون نبی مکرم اسلام‏صلی الله علیه و آله و سلم عدم معرفت و پذیرش ولایت امام معصوم زمان را مایه مرگ جاهلی برشمردند و آنچه نبودش مرگ جاهلانه می ‏آورد، بودنش حیات عاقلانه را تأمین خواهد کرد و آن که معرفت و ولایت را فهمید، همواره خویش را در معرض ارتباط با امام معصوم عصر خویش می‏ نهد.
 
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟

بسمه تعالی

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟

سخنران این هفته مسجد مقدس جمکران با طرح این سوال که حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف چه دعایی را دوست دارند، به زمینه های ارتباط با حضرت پرداخت.
عقیق:حجت الاسلام هدایت در جمع نمازگزاران و مجاوران این مکان مقدس طی سخنانی در شبستان کربلا با اشاره به آیه 200سوره آل عمران اظهارداشت: خداوند می فرمایند؛"يا أَيهَا الَّذِينَ آمَنُوا اصْبِرُوا وَصَابِرُوا  وَرَابِطُوا وَاتَّقُوا اللَّهَ لَعَلَّكُمْ تُفْلِحُونَ".

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: خداوند متعال در این آیه نورانی  رمز و کلید موفقیت در هر چیزی را صبر و شیکبایی عنوان فرموده اند بطوریکه  می فرمایند "اى اهل ايمان! [در برابر حوادث‏] شكيبايى كنيد، و ديگران را هم به شكيبايى واداريد، و با يكديگر [چه در حال آسايش چه در بلا و گرفتارى‏] پيوند و ارتباط برقرار كنيد و از خدا پروا نماييد تا رستگار شويد)".

حجت الاسلام هدایت اظهارداشت: امام صادق علیه السلام در تفسیر این آیه  نورانی می فرمایند در این آیه خداوند انسان را به رعایت صبر در همه امور  دنیوی و اخروی دعوت کرده است و این نشان می دهد مهمترین وظیفه امروز  مشتاقان حضرت ولی عصرعجل الله تعالی فرجه الشریف صبر پیشه کرده و مساله  انتظار است.

سخنران مسجد مقدس جمکران ادامه داد: "صبر در واجبات"، " صبر در محرمات"، "صبر و تحمل در برابر دشمنان"، " حفظ و استمرار رابطه با دوستان و خویشان" و در راس آن حرکت در مسیر رضایت خداوند مهمترین دستوراتی است که خداوند  متعال افراد را به آن سفارش کرده است.

وی " ایجاد ارتباط با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و حفظ آن را" راز و رمز هدایت و بندگی انسان دانست و تصریح کرد: عاشقان و منتظران منجی  عالم بشریت باید بدانند که چگونه و از چه طریقی با حضرت ارتباط برقرار  کنند، بهترین راه برقراری ارتباط " دعا و نیایش " است.

حجت الاسلام هدایت گفت: امام مهدی علیه السلام در روایات و در کلام بسیاری از مشرّف شدگان به محضر ایشان، نسبت به قرائت برخی ادعیه سفارش کرده اند  که از جمله قرائت دعای سلامتی حضرت در قنوت نماز، دعای ندبه، دعای سمات،  زیارت آل یاسین، زیارت جامعه کبیره، زیارت عاشورا می باشد.

این محقق و پژوهشگر حوزه علمیه قم افزود: بجز ادعیه انجام برخی از امور  مورد رضایت و توجه حضرت می باشد که از جمله؛ اقامه نماز اول وقت، حفظ حجاب و عفاف، صدقه برای سلامتی حضرت، نیکی و احترام به والدین و...است.

منبع:حوزه

امام زمان (عج) چه دعایی را دوست دارد؟،امام زمان،امام مهدی،کمپین عشاق مهدی،

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:

امام زمان(عج) در آيينه زيارت جامعه

امام زمان(عج) در آيينه زيارت جامعه

مسأله مهدويت از مسائل مهم و حياتي است كه از زمان پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله به صورت واضح و روشن مطرح شده و بر زنده نگه داشتن آن تأكيد و تشويق فراوان شده است. و امامان معصوم عليهم السلام نيز به فراخور فرصت هايي كه براي آنها پيش آمده اين مسئله را مطرح و بيان كرده اند.
کمپین عشاق مهدی، عقیق: دوران امام هادي عليه السلام و امام حسن عسكري عليه السلام از دورانهايي است كه حكومت وقت به شدّت مسائل مهدويت و حتي تولد حضرت مهدي عليه السلام را پي گير بوده است.
دل ما خون شد اي صنم ز فراق اي خوشا يك دست به بينم طاق تشنه اي كو به عمر آب نديد به تو گرديدم اين چنين مشتاق
زهر هجران اثر نموده به دل غير وصلت نباشدش ترياق كاش آن زلف عنبرينت را كه سحاب است برقه آفاق
برفكندي ز چهر گلگونت كه بپاييتد معشر العشاق وقت هجران گذشت و وصل رسيد نبريدم گمان مگر اشفاق با شما عهد دوست بستم مر مرا محكم است اين ميثاق
مسأله مهدويت از مسائل مهم و حياتي است كه از زمان پيامبر اكرم صلي الله عليه وآله به صورت واضح و روشن مطرح شده و بر زنده نگه داشتن آن تأكيد و تشويق فراوان شده است. و امامان معصوم عليهم السلام نيز به فراخور فرصتهايي كه براي آنها پيش آمده اين مسئله را مطرح و بيان نموده اند. دوران امام هادي عليه السلام و امام حسن عسكري عليه السلام از دورانهايي است كه حكومت وقت به شدّت مسائل مهدويت و حتي تولد حضرت مهدي عليه السلام را پي گير بوده و تحت نظر داشت است. اختناق و سخت گيري در اين زمينه نيز به اوج خود رسيده بود؛ با اين حال، حضرت هادي عليه السلام از فرصتها بهره برداري نمود و گاه به صورت صريح و زماني در پوشش دعا مسئله مهدويت را زنده نگهداشت.
از جمله در زيارت جامعه كبيره كه از متقن ترين، صحيح‌ترين و جامع‌ترين متون زيارتي شيعه است، علاوه بر بيان اصل امامت، مسئله مهدويت مخصوصاً دوران ظهور حضرت مهدي عليه السلام و رهاورد حكومت او مورد اشاره و توجّه قرا گرفته است. آنچه پيش رو داريد، نگاهي است گذرا به مسئله مهدويت در زيارت جامعه كبيره.
 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

اگر ظهور ناگهانی است پس علائم حتمی چه می شود؟

اگر ظهور ناگهانی است پس علائم حتمی چه می شود؟

وقتی چیزی بداءپذیر باشد، نمی‌توان گفت که لزوماً واقع نمی‌شود. چه بسا در برخی از علائم بداء صورت نگیرد؛ ولی ظهور حضرت ناگهانی باشد.
کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،امام زمان . زیارت جامعه . مهدویت.صاحب الزمان.کمپین عشاق مهدی.کمپین عشاق.کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله.امام مهدی.آخرالزمانعقیق:"ثاقب" در زبان عربی، به معنای سوراخ کننده و شکافنده می‌باشد. "شهاب  ثاقب" به سنگ آسمانی‌ای گفته می‌شود که به‌طور ناگهانی تاریکی شب را  می‌شکافد. صفت بارز و شاخص آن همین است که در تاریکی مطلق ـ که هیچ روشنایی در آن نیست ـ به صورت ناگهانی نورافشانی می‌کند. پس ظهور امام عصر(عج) هم  که به شهاب ثاقب تشبیه شده‌اند، به همین صورت خواهد بود. ایشان در تاریکی  محض، ظهور می‌کنند و به صورت دفعی و ناگهانی آشکار می‌شوند.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

نشانه هاى ظهور

بسمه تعالی

کمپین عشاق مهدی،عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور

هر رويكرد جهانى كه در عرصه ى گيتى تحقق يافته و مى يابد ناگزير از نشانه هايى است. بويژه رخدادهايى كه توسط پيامبران الاهى خبر داده شده است. در اين ميان حركت جهانى امام عصر ـ ارواحنا فداه ـ از اين قانون مستثنى نبوده و از نشانه هايى برخوردار است تا بشريت متوجه نزديك شدن و يا فرا رسيدن آن شوند.
از وحى پيرامون زمان دقيق ظهور حضرت صاحب الزمان ـ ارواحنا فداه ـ سخنى نرسيده است بلكه دستور داده اند كه هرگاه كسى زمانى را تعيين كرد، او را تكذيب كنيد ليكن براى آمدن آنحضرت نشانه هايى بيان فرموده اند كه برخى از آن علائم حتمى شمرده است. به اين معنا كه پس از تحقق اين امور ظهور آن امام قطعى است كه پنج علامت مى باشند. برخى اندكى پيش از ظهور، برخى چند ماه بعد از آمدن آنحضرت و برخى اندكى پيش از قيام نجات بخش آنحضرت پديدار مى شود.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:کمپین عشاق مهدی,نشانه هاى ظهور,ظهور نزدیک است, ظهور فرج,نزدیکی ظهور ,, ] [ 16:34 ] [ روح الله یوسفی ]
[ ]

علايم و نشانه هاى حتمى ظهور امام زمان (عج)

علايم و نشانه هاى حتمى، آن است كه به هيچ قيد و شرطى مقيّد و مشروط نيست و قبل از ظهور بايد واقع شود با استفاده از روايات معصومينع علايم حتمى الوقوع عبارتند از:
1ـ امام صادق ع فرمود:
پيش از ظهور قائم (عج) پنج نشانه حتمى است: خروج يمانى و سُفيانى، صيحه آسمانى، قتل نفس زكيّه، و فرو رفتن در بيابان.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

علايم ظهور حضرت مهدى (عج)

بسمه تعالی

وقت ظهور آن حضرت براى هيچ كس جز خداوند متعال معلوم نيست و كسانى كه وقت ظهور را تعيين مى كنند، دروغگو شمرده شده اند ولى علايم و نشانه هاى بسيارى براى ظهور آن حضرت در كتابهاى حديث ثبت شده است كه ذكر تمام آنها از حوصله اين مجموعه خارج است .
علايم ظهور به دو دسته كلى تقسيم مى شوند  علايم حتمى و علايم غير حتمى چنانكه فضيل بن يسار از امام باقر ع روايت كرده است كه آن حضرت فرمود:

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
[ شنبه 22 فروردين 1394برچسب:علايم ظهور حضرت مهدى (عج),ظهور نزدیک است, ظهور فرج,نزدیکی ظهور ,, ] [ 16:29 ] [ روح الله یوسفی ]
[ ]

شرايط ظهور امام زمان (عج)

بسمه تعالی

کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین عاشقان ظهور،کمپین ظهور،امام نقی جوک،امام هادی،امام نقی،امام علی نقی،emam naqi

مقصود از شرايط ظهور، همان شرايطى است كه تحقق روز موعود متوقف بر آنها است و گسترش عدالت جهانى به آنها بستگى دارد و مى توان تعداد اين شرايط را چنين دانست.

 

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
ادامه مطلب

مقاله در مورد ” راه های تشخیص امام زمان پس از ظهور “

(بسم الله الرحمن الرحیم)

چگونه می‌توان فهمید که آن کسی که قیام کرده، همان امام زمان است؟
برای شناخت آن حضرت در هنگام ظهور، راه‌های متعددی وجود دارد که همه در کنار هم می‌توانند مکمل یکدیگر باشند و ما را از دام مدعیان نجات دهند. برای نمونه چند راه را بیان می‌کنیم:
 
۱. ایمان به حضرت مهدی و شناخت آن حضرت؛ به این معنا که انسان باید تقوا و ایمان به خدا را در روح خود تقویت کند. مؤمن باید شناخت مناسبی درباره مقام امامت پیدا کرده، اطلاعات کافی در مورد صفات و ویژگی‌های معصومین و به طور خاص، ولی‌عصر به دست آورد. امام صادق علیه‌السلام می‌فرماید: «کسی آن را تصدیق می‌کند که قبل از وقوع ندای آسمانی، به آن ایمان داشته باشد».[۱]
۲. ظهور امام زمان همراه علایم و نشانه‌هایی است که در صورت تحقق آن نشانه‌‌ها، می‌توانیم علم پیدا کنیم که آن حضرت ظهور کرده است؛ برای مثال، خروج سفیانی و فرو‌رفتن لشگر او در سرزمین بیداء (مکانی بین مکه و مدینه) یکی از علایم ظهور و راه شناخت امام مهدی علیه‌السلام است.  علایم حتمی ظهور عبارتند از: خروج سفیانی، خسف بیداء (فرو‌رفتن در سرزمین بیداء)، خروج یمانی، قتل نفس زکیه، ندای آسمانی [۲] که توضیح این مطالب در جای خود آمده است.
 
کمپین عشاق مهدی،کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله،کمپین ظهور،کمپین عشاق
 
 
 
آن حضرت برای معرفی و شناساندن خود به مؤمنان، از امدادهای الهی مثل: نزول حضرت عیسی علیه‌السلام و فرو‌رفتن لشگر سفیانی در زمین بهره‌ می‌برد.
۳. حرکت امام و ظهور او، حقیقت پنهانی نیست که فقط عده کمی از آن آگاهی یابند و دیگران مطلع نشوند؛ بلکه یک حرکت جهانی است و همه از جریان ظهور مطلع می‌شوند؛ بنابراین هرگونه ادعا، آن هم در جلسات مخفیانه و میان گروهی خاص، نمی‌تواند به ظهور حضرت بینجامد و مسلماً ادعا کننده، دروغ‎گو است.
۴. یکی دیگر از راه‌های شناسایی، مراجعه به علمای دین است که امام زمان، ما را به آنها ارجاع داده و فرموده‌ است: که در دوران غیبت از آنها اطاعت کنیم. مواضع علما برضد مدعیان دروغین می‌تواند دلیل روشنی باشد که فرد مدعی، دروغ‌گوست. موضع‌گیری علما، یکی از حجت‌ها و برهان‌های ما در شناسایی آن حضرت است.
۵. با‌توجه به معصوم بودن امام زمان، صداقت بیان و نفوذ کلام آن حضرت، هماهنگ‌بودن دعوت او با فطرت انسان‌‌ها و …، مردم به‌سرعت به سمت او جذب شده، دعوت حضرتش را لبیک خواهند گفت.
۶. محل ظهور و نقطه شروع دعوت آن حضرت، از کنار خانه خداست؛ از‌این‌رو اگر فردی ادعا دارد که‌‌ همان مهدی موعود است، ولی دعوت خود را از جایی غیر از خانه خدا و کعبه آغاز کرد، دلیل دیگری بر کذب بودن ادعای او است.
۷. دعوت امام به دین پیامبر اعظم صلی‌الله‌علیه‌و‌آله و اهل بیت علیهم‌السلام است و مردم را به اطاعت از قرآن و پیامبر خدا و اهل بیت دعوت می‌کند. اگر کسی ادعای مهدویت کرد و در دعوت خود به غیر مکتب اهل بیت علیهم‌السلام فراخواند و برخلاف احکام اسلام عمل کرد، ادعای او باطل است. بررسی روایات نشان می‌دهد که اگر شخصی مدعی امامت و مهدویت شد، شایسته است با سؤالاتی که کسی جز امام معصوم توان پاسخ‌گویی به آن را ندارد، مورد سنجش قرار گیرد. در روایتی از امام صادق علیه‌السلام‌ آمده است: «اذا ادّعی مدع فاسألوه عن تلک العظائم التی یجیب فیها مثله؛[۳]  چنانچه کسی مدعی مهدویت شد، از او درباره مسائل بزرگی که همانند امام پاسخ آن را می‌دهد، سؤال کنید.»
 
 

پی‌نوشت‌ها
۱. کافی، کلینی، ج۸، ص۲۰۹.
۲. بحار‌الانوار، علامه مجلسی، ج۵۲، ص۲۹۴.
۳. الغیبه، نعمانی، ص۱۷۳؛ بحارالانوار، علامه مجلسی، ج۵۲، ص۱۵۷.

دانلود نرم افزار مادر خوبی ها ویژه ایام فاطمیه

کمپین عاشقان ظهور مهدی عجل الله



موضوعات مرتبط: مبشرات ظهور ، ،
----- -----
برچسب‌ها:
صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد